Розміщення реклами тут - +380 (98) 607 99 77

Дорожній експеремент на Іршавщині


Останні десятиліття найболючішою темою для українців стали дороги. Їх стан на Іршавщині – теж не найкращий в області.

Власником центральних доріг, які проходять через місто, до 1 січня був Укравтодор. 17 листопада Верховна Рада України ухвалила закон про проведення децентралізації системи управління дорожнім господарством, що передбачає передачу доріг місцевого значення зі сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України ("Укравтодор") в управління місцевим органам влади. Цей закон набув чинності з 1 січня 2018 року разом із законом про створення дорожнього фонду.

Так як власником центральних місцевих доріг з 1 січня стала Закарпатська ОДА, керівництво міськради працює з ОДА, щоб отримати дозвіл на виконання поточних та капітальних робіт в межах міста на певних ділянках як і в попередні роки.

Минулорічний експеримент з відновлення дорожнього покриття з бруківкою довів свою певну ефективність. Але цей експеримент вважати досконалим не можна. Адже місцями бруківка просіла, місцями відсутня і в цілому потребує суцільного перекладання.

Цьогоріч, після отримання дозволу на реконструкцію доріг, міська рада планує продовжити роботи одразу в трьох напрямках. Часткове підрядна організація зараз виготовляє одразу три проекти по капремонту центральних доріг міста: часткове перекладання бруківки по вул. Білецькій, від центрального мосту до готелю «Іршава», по вулиці Шевченка до райвійськкомату та від центру міста до залізнодорожнього переїзду біля автостанції.

Однак, щоб приступити до капітальних ремонтів центральної дороги, потрібно подбати про односторонній рух містом у період виконання робіт та про об’їздні дороги. Об’їздною для міста є або бічні дороги, або частково сполучення через с. Лоза, де дорога знаходиться в жахливому стані, практично можна говорити про її відсутність. Відповідно, тут ремонт потрібно робити в першу чергу. Підрядна організація вже виготовила проектно-кошторисну документацію, яка зараз проходить державну експертизу. Згідно проекту, загальна вартість ремонту складає 20 млн. грн. Це дуже великі кошти, яких у міста наразі нема. Вишукуються варіанти поетапного виконання робіт з частковим поточним ремонтом і частково капітальним, в межах наявних у ОТГ коштів. За умови допомоги облдержадміністрації або Мінрегіонбуду, цих робіт можна було б виконати значно більше.

На даний час в селі ведуться роботи, які можна виконати власними силами, зокрема проводиться прокопка кювету на відрізку майже 2 км. Ремонт дороги здійснюватимуть в два етапи. Перший, цього року капітальний ремонт на ділянках, де дорога сильно зруйнована. В першу чергу, вестимуться роботи в межах села, та частково, зі сторони с. Дубрівка та с. Сільце до центру села роботу здійснюватимуть поточним ремонтом, щоб дорога мала пристойний вигляд і стала комфортнішою для пересування.

Що стосується міських комунальних доріг то розроблено проекти по капремонту вулиць Дружби, Слов’янська, Зелена, Поштова, Польова, Миру, Залізнична, Горького-Фізкультурна-Спортивна та в стадії виконання проекти для вулиць Б. Хмельницького, Тітова та ряду інших.




ІНШІ НОВИНИ
{related-news}

Коментарі

Інформаційне повідомлення
Відвідувачі, які знаходяться в групі Гості, не можуть залишати коментарі до даної публікації.
Погода
Погода в Іршаві

вологість:

тиск:

вітер: